Youtube Instagram

FAQ Gekochte tickets 2020

Allereerst willen we je bedanken voor je geduld en begrip rondom de annulering van HARDFEST 2020 / verplaatsing van HARDFEST 2021. Zeker in deze bizarre en onwerkelijke tijd, waarin we allemaal de gevolgen van het virus meemaken. We hopen dan ook dat jij en je familie nog helemaal gezond zijn én dat ook blijven.

2021
HARDFEST 2021 verschuift naar zaterdag 13 november 2021. De vooruitzichten voor het najaar zien er veelbelovend uit; we hebben dan ook alle vertrouwen dat we in november weer samen kunnen feesten in Enschede. Het voelt onwijs goed om dit nieuws met je te delen. Dit jaar nog een nieuwe editie voor HARDFEST! November voelt nu misschien nog ver weg, maar geloof ons: dit gaat er één worden om nooit meer te vergeten. Twaalf uur rammen met je beste vrienden, op de beste hardstyle & hardcore. Lekker warm in onze VERWARMDE TENTEN.

Eerder gekochte tickets worden automatisch doorgeschoven.

VRAGEN
Als je vragen hebt, kijk dan eerst even in de FAQ hieronder.

Team HARDFEST
Absolutely Fresh

Is HARDFEST definitief afgelast of wordt het verplaatst naar een ander moment dit jaar?

HARDFEST is voor 2020 definitief afgelast en zal ook niet worden verplaatst naar een ander moment in 2020. De volgende editie voor HARDFEST is zaterdag 13 november 2021.

Wat is de datum van HARDFEST 2021?

HARDFEST zal plaatsvinden op zaterdag 13 november 2021.

Mijn ticket(s) van dit jaar is/zijn geldig voor HARDFEST 2021. Wat zijn de vervolgstappen?

Je ticket is automatisch omgezet naar een ticket voor HARDFEST 2021:

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Download of personaliseer vervolgens je ticket(s).

Blijven mijn entreeticket(s) en muntenticket(s) geldig?

Ja, deze blijven geldig voor HARDFEST 2021.

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Download of personaliseer vervolgens je ticket(s). Indien je de tickets voor HARDFEST al hebt gepersonaliseerd, dan hoef je dit niet nog een keer te doen.

Wil je toch een naam wijzigingen op het ticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.
NB: Het was t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.

Ik kan niet in november, dus zet mijn tickets door naar de volgende editie. Wat moet ik hiervoor doen?

Jammer dat je er in november niet bij kunt zijn, maar je weet alvast dat je je tickets voor de volgende editie al op zak hebt!
Stuur ons vóór 15 april 2021 een e-mail (info@absolutelyfresh.nl) en geef aan dat je je tickets over wilt zetten naar de volgende editie van HARDFEST.

Ik heb mijn ticket(s) al gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Download vervolgens je ticket(s). Wil je een naam wijzigingen op het ticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

NB: Het was t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.

Ik heb mijn ticket(s) nog niet gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Personaliseer vervolgens je ticket(s). Hierna ontvang je een e-mail met de ticket(s).

Hoe kan ik een naamswijziging doen?

Dit is mogelijk via deze link.

NB: Het was t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.

Ik heb kaartjes besteld via een busvervoerder. Wat nu?

Neem contact op met de busvervoerder waarbij je hebt geboekt.

Ik heb mijn ticket(s) via Ticketswap gekocht, wat nu?

Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

Ticket(s) gekocht via TicketSwap en je hebt niet de juiste naam op je ticket(s) staan? Neem dan contact met ons op via info@absolutelyfresh.nl.

Ik heb mijn ticket(s) niet via de officiële ticketshop of Ticketswap gehaald. Wat moet ik doen?

Wij adviseren iedereen altijd om hun kaarten via onze officiële ticketshop te halen of via Ticketswap, zodat je gegarandeerd bent van een geldig ticket. Als je je ticket via een andere weg hebt gekocht, zul je dit met degene op moeten pakken van wie je het ticket hebt gekocht.

Mijn vraag is nog niet beantwoord.

Stuur een e-mail naar info@absolutelyfresh.nl. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, maar houd aub rekening met vertraging.