Youtube Instagram

FAQ – Annulering

Allereerst willen we je bedanken voor je geduld en begrip rondom de annulering van HARDFEST 2020. Zeker in deze bizarre en onwerkelijke tijd, waarin we allemaal de gevolgen van het virus meemaken. We hopen dan ook dat jij en je familie nog helemaal gezond zijn én dat ook blijven.

De afgelopen dagen waren wij wat stiller om alles weer een klein beetje op een rij te krijgen. En in die tijd stroomden onze inboxen ramvol met berichten. Niet met vragen, maar met steunbetuigingen. En heel eerlijk, dat is precies waarom wij zo ongelofelijk trots zijn op deze scene. We doen dit niet alleen, maar samen. ‘De volgende wordt weer rammen’ en ’We komen hier samen doorheen’. Hartverwarmend, dank daarvoor!

SAMEN NAAR VOLGEND JAAR
Dat gaan we dan ook doen. En hopelijk ben jij erbij. Want zoals we al via onze social media kanalen bekend hadden gemaakt, zijn álle reeds gekochte tickets geldig voor volgend jaar. Uiteraard hebben we ook andere scenario’s bekeken om bijvoorbeeld alsnog dit jaar met elkaar te kunnen feesten, maar dat is helaas onmogelijk. Met de gekozen oplossing heb jij je ticket nu dus al binnen voor een gloednieuwe HARDFEST op 17 april 2021. En we beloven je: we trekken dan alles uit de kast om dit jaar helemaal goed te maken! #changethegame

WAAROM JE TICKET MEENEMEN?
Dit zijn geen makkelijke tijden. Voor niemand niet. Toch willen we je een beetje proberen uit te leggen wat het betekent als je je ticket meeneemt naar volgend jaar. Een festival als HARDFEST kunnen we namelijk niet organiseren zonder allerlei partijen. Van podiumbouwers, technici, licht en geluid programmeurs tot tentverhuurders en artiesten. We zijn van hen afhankelijk, maar zij ook van ons. Dat geeft zo’n annulering juist zo’n nare klap. Daarom willen we een beroep doen op jou, door jou je ticket mee te laten nemen naar volgend jaar. Op deze manier weten we zeker dat er na deze crisis gewoon weer een HARDFEST is. 🙏

MOET JE DAARVOOR IETS DOEN?
Al je entree + eventuele muntentickets worden automatisch omgezet naar HARDFEST 2021. Daar hoef jij niets voor te doen (als tickethouder heb je hier een mail over gehad, check evt. je spambox).

Download je nieuwe tickets in 3 stappen:

1) Klik op deze link om jouw nieuwe tickets voor HARDFEST 2021 opgestuurd te krijgen via de e-mail. Let op: deze mail kan in je spambox terechtkomen.

2) Personaliseer je tickets met de link in de mail. Let op: had je je tickets voor de 2020-editie al gepersonaliseerd, dan hoef je dat niet nog een keer te doen. Wil je toch een naamswijziging doen? Gebruik dan de tickettransfer van Paylogic via deze link. (Het is t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.)

3) Bingo! Het is nog verschrikkelijk lang wachten, maar jij hebt in ieder geval al je tickets voor 2021 in the pocket!

Je ticket gekocht via TicketSwap en je hebt nog niet de juiste naam op je ticket(s) staan? Neem dan even contact op met info@absolutelyfresh.nl. Dan gaan wij de overzet naar 2021 voor je regelen.

VRAGEN
Als je nog vragen hebt, kijk dan eerst even in de FAQ hieronder.

TOT SLOT
Hopelijk kunnen we deze bizarre tijd snel en gezond achter ons laten. Wij hopen je volgend jaar te zien. Let’s change the game together!

Pas goed op jezelf en je vrienden ✊
#staystrong #stayhome #stayhard

Team HARDFEST
Absolutely Fresh

Is HARDFEST definitief afgelast of wordt het verplaatst naar een ander moment dit jaar?

HARDFEST is voor 2020 definitief afgelast en zal ook niet worden verplaatst naar een ander moment in 2020. De volgende editie voor HARDFEST is zaterdag 17 april 2021.

Wat is de datum van HARDFEST 2021?

HARDFEST zal plaatsvinden op zaterdag 17 april 2021.

Mijn ticket(s) van dit jaar is/zijn geldig voor HARDFEST 2021. Wat zijn de vervolgstappen?

Je ticket is automatisch omgezet naar een ticket voor HARDFEST 2021:

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Download of personaliseer vervolgens je ticket(s).

Blijven mijn entreeticket(s) en muntenticket(s) geldig?

Ja, deze blijven geldig voor HARDFEST 2021.

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Download of personaliseer vervolgens je ticket(s). Indien je de tickets voor HARDFEST al hebt gepersonaliseerd, dan hoef je dit niet nog een keer te doen.

Wil je toch een naam wijzigingen op het ticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.
NB: Het is t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.

Ik heb mijn ticket(s) al gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Download vervolgens je ticket(s). Wil je een naam wijzigingen op het ticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

NB: Het is t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.

Ik heb mijn ticket(s) nog niet gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

2. Personaliseer vervolgens je ticket(s). Hierna ontvang je een e-mail met de ticket(s).

Hoe kan ik een naamswijziging doen?

Dit is mogelijk via deze link.

NB: Het is t/m 9 juni 2020 mogelijk om tegen gereduceerd tarief de naam op een entreeticket te wijzigen.

Ik heb kaartjes besteld via een busvervoerder. Wat nu?

Neem contact op met de busvervoerder waarbij je hebt geboekt.

Ik heb mijn ticket(s) via Ticketswap gekocht, wat nu?

Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

Ticket(s) gekocht via TicketSwap en je hebt niet de juiste naam op je ticket(s) staan? Neem dan contact met ons op via info@absolutelyfresh.nl.

Ik heb mijn ticket(s) niet via de officiële ticketshop of Ticketswap gehaald. Wat moet ik doen?

Wij adviseren iedereen altijd om hun kaarten via onze officiële ticketshop te halen of via Ticketswap, zodat je gegarandeerd bent van een geldig ticket. Als je je ticket via een andere weg hebt gekocht, zul je dit met degene op moeten pakken van wie je het ticket hebt gekocht.

Mijn vraag is nog niet beantwoord.

Stuur een e-mail naar info@absolutelyfresh.nl. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, maar houd aub rekening met vertraging.