Youtube Instagram

FAQ Gekochte tickets 2020/2021

FAQ – Gekochte tickets 2020/2021
Allereerst willen we je bedanken voor je steun rondom de annulering van HARDFEST 2021 / verplaatsing van HARDFEST 2021. Het laat ons weer eens zien hoe bijzonder de hardere stijlen community is. Zet het groot in je agenda, want HARDFEST verschuift naar zaterdag 23 april 2022. Eerder gekochte tickets schuiven automatisch door. En reken maar dat we er dan de meest legendarische editie ooit van maken. Twaalf uur lang rammen op de beste hardstyle & hardcore…

VRAGEN
Als je vragen hebt, kijk dan eerst even in onze FAQ hieronder.

Team HARDFEST
Absolutely Fresh
info@absolutelyfresh.nl

Wanneer vindt HARDFEST 2022 plaats?

HARDFEST vindt plaats op zaterdag 23 april 2022.

Mijn ticket(s) van 2020/2021 is/zijn geldig voor HARDFEST 2022. Wat zijn de vervolgstappen?

Je ticket is automatisch omgezet naar een ticket voor HARDFEST 2022:
1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terechtkomen.)
2. Download of personaliseer vervolgens je ticket(s).

Indien je je entreetickets voor HARDFEST al hebt gepersonaliseerd, dan hoef je dit niet nog een keer te doen. Wil je toch een naam wijzigen op een entreeticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

Hoe ontvang ik mijn vernieuwde 2022-tickets?

Je ticket is automatisch omgezet naar een ticket voor HARDFEST 2022:
1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terechtkomen.)
2. Download of personaliseer vervolgens je ticket(s).

Indien je je entreetickets voor HARDFEST al hebt gepersonaliseerd, dan hoef je dit niet nog een keer te doen. Wil je toch een naam wijzigen op een entreeticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

Wat als ik niet kan in april 2022?

Ben je op 23 april 2022 verhinderd? Dan kun je ervoor kiezen om je tickets door te verkopen aan je vrienden of via onze partner TicketSwap. Mocht ook dit geen optie voor je zijn, dan is er ook de mogelijkheid om als hoofdkoper het geld van je (gehele) bestelling terug te krijgen.

Via deze link kun je het proces in gang zetten. (Een terugbetaling duurt circa 8 weken en wordt via dezelfde betaalwijze gedaan als waarmee je de originele aankoop hebt gedaan). Je kunt tot en met 30 november 2021 een refund aanvragen.

Als je je kaarten hebt gekocht via een aanbetaling, dan zal ook de aanbetaling automatisch worden teruggestort als je een refund aanvraagt voor de bestelling met je tickets. Als je je aanbetaling niet hebt gebruikt om er entreetickets mee te kopen, dan is het niet mogelijk om de aanbetaling te refunden. Mocht je verdere vragen hebben over de aanbetaling, neem dan contact met ons op via deze link.

Krijg je een foutmelding en lukt het niet om een unieke toegangslink tot je bestelling aan te vragen?
Dit kan meerdere redenen hebben:
– Je hebt je ticket gekocht via TicketSwap. Ook jouw tickets blijven geldig voor 2022. Check deze Ticketswap-pagina voor meer informatie.
– Je hebt je ticket verkregen via een naamswijziging (Ticket Transfer). Je kunt de tool in dit geval niet gebruiken; alleen de originele hoofdkoper kan dit doen.
– Je hebt al eens eerder een (gedeeltelijke) restitutie ontvangen. Neem contact met ons op via deze link, zodat we dit kunnen bekijken.
– Er is geen betaling gekoppeld aan je bestelling. Je kunt de tool in dit geval niet gebruiken.

Ik ben de bevestigingsmail van mijn bestelling kwijt.

Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: dit kan in je spambox terechtkomen.)

Ik heb hierover geen nieuwsbrief van jullie ontvangen. Hoe zit dat?

Degene die de bestelling heeft gedaan (de hoofdboeker), heeft van ons een nieuwsbrief ontvangen.

Als je hoofdboeker bent, maar je hebt niets ontvangen, check dan ook je spambox. Als je ook dan nog niets kunt vinden, kan het zijn dat je je in het verleden voor onze nieuwsbrief hebt uitgeschreven. Als je updates over je gekochte tickets wilt ontvangen, dan kun je je weer inschrijven voor de nieuwsbrief: ga naar contact en kies links voor de button “NIEUWSBRIEF” (je kunt je altijd weer uitschrijven door op de link in een nieuwsbrief te klikken).

Je kunt de desbetreffende nieuwsbrief hier bekijken.

Ik heb mijn ticket(s) al gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terechtkomen.)
2. Download vervolgens je ticket(s).

Wil je een naam wijzigingen op het ticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

Ik heb mijn ticket(s) nog niet gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terechtkomen.)
2. Personaliseer vervolgens je ticket(s). Hierna ontvang je een e-mail met de ticket(s).

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

Hoe kan ik een naamswijziging doen?

Dit is mogelijk via deze tool.
Er is geen haast geboden bij het wijzigen van de naam van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement.

Ik heb kaartjes besteld via een busvervoerder. Wat nu?

Neem contact op met de busvervoerder waarbij je hebt geboekt.

Ik heb mijn ticket(s) via Ticketswap gekocht. Wat nu?

Ook deze tickets zijn automatisch omgezet naar HARDFEST 2022, omdat wij een samenwerking hebben met TicketSwap genaamd; SecureSwap. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terechtkomen.)

Wil je een naam wijzigen op het entreeticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.
Er is geen haast geboden bij het wijzigen van de naam van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement.

Ik heb een vlucht/hotel geboekt voor HARDFEST 2021. Wat kan ik doen?

Helaas is het voor ons niet mogelijk om je hierin te assisteren, omdat deze verkoop niet via ons verliep. Je zult zelf in overleg moeten met de organisatie/bedrijf waarbij je hebt geboekt, om zo samen tot een gepaste oplossing te komen.

Ik heb mijn ticket(s) niet via de officiële ticketshop of TicketSwap gehaald. Wat moet ik doen?

Wij adviseren iedereen altijd om hun tickets via onze officiële ticketshop te halen of via TicketSwap, zodat je gegarandeerd bent van een geldig ticket. Als je je ticket via een andere weg hebt gekocht, zul je dit met degene op moeten pakken van wie je het ticket hebt gekocht.

Mijn vraag is nog niet beantwoord.

Stuur een e-mail naar info@absolutelyfresh.nl. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, maar houd aub rekening met vertraging.

Als je een vraag over je bestelling hebt, mail ons dan vanaf het mailadres waarmee de bestelling is gedaan en vermeld het bestelnummer van je bestelling. Op die manier kunnen we je sneller van dienst zijn.