Youtube Instagram

Nieuws

Informatie over verzilveren tickets

17 sep

LET OP! Het verzilveren van tickets is alleen nodig als je eerder dit jaar een aanbetaling hebt gedaan. Heb je een ticket die is doorgeschoven van HARDFEST 2020? Dan hoef je niet te verzilveren. Bestelling kwijt? Hier kun je je bestelling opvragen.

Eerder dit jaar hebben we de mogelijkheid aangeboden om een ticket te reserveren door alleen een aanbetaling te doen. Inmiddels is het mogelijk om je ticket te verzilveren, tot 24 september 11:59 uur! Op deze pagina vind je alle informatie over dit proces.

Hoe verzilver ik mijn ticket?

  • Je hebt na de aanbetaling een e-mail ontvangen van Paylogic met daarin een couponcode.
  • Ga naar de ticketshop.
  • Voer je couponcode in en volg de instructies in de ticketshop.
  • Pas in de laatste stap krijg je je aanbetaling van €10,- (per ticket) te zien in de vorm van korting.
  • Na voltooiing ontvang je je bevestiging.
  • Je ontvangt je ticket(s) nadat je deze hebt gepersonaliseerd.

Er ging iets mis tijdens het verzilveren, en nu werkt mijn couponcode niet meer.
Na ongeveer 30 minuten zal je couponcode weer worden vrijgegeven indien de bestelling niet is afgerond. Probeer het dus straks opnieuw.

Tot wanneer kan ik mijn ticket verzilveren?
Dit is mogelijk tot 24 september 11:59 uur, daarna vervalt je reservering. Zorg dus dat je dit zo snel mogelijk doet en waarschuw je vrienden.

Ik kan mijn e-mail met couponcode niet vinden.
Je kunt op deze pagina al je bestellingen oproepen. Daar zou tussen moeten staan ‘Aanbetaling HARDFEST 2021’. Die kun je downloaden, en op die ticket staat je couponcode.

Mijn couponcode werkt niet.
De code staat in de bevestigingsmail en ook rechtsonder groot in het kader op het ticket. Het is dus niet het bestelnummer bijvoorbeeld.

Waar kan ik mijn ticket(s) personaliseren?
Na het verzilveren ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic. Daarin staat een link naar het personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je je tickets per e-mail.

Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen.
Zorg dat je je tickets hebt gepersonaliseerd (zie hierboven). Check ook je spamfolder!

Kan ik de naam op de ticket(s) nog veranderen na het personaliseren?
Dit kan. Via de Name Change Module van Paylogic kun je jouw ticketgegevens snel en eenvoudig zelf aanpassen. Houd er rekening mee dat Paylogic voor het aanpassen €3,00 per ticket in rekening brengt. Het overdragen van tickets is mogelijk tot tijdens het event.

Kan ik het geld voor mijn aanbetaling terugkrijgen?
Dit is niet mogelijk. We beschouwen de aanbetaling als aankoop van een ticket. We raden je aan om de ticket te verzilveren, en dan op veilige wijze te verkopen.

Kan ik nog extra tickets kopen?
Dat kan. Op vrijdag 24 september om 15:00 uur start de openbare verkoop. Er is echter nog een beperkt aantal tickets beschikbaar, dus wacht niet te lang.

Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan even contact met ons op.

Terug naar het overzicht
Volg ons op Insta Like onze Facebookpagina Inschrijven Nieuwsbrief