Youtube Instagram

Contact

Vragen over tickets?

Check deze pagina’s:

Contact opnemen

Deze meest gestelde vragen kun je vinden op de website en in de FAQ.

Andere vragen die niet beantwoord worden in de FAQ, kan je versturen via ons contactformulier (rechts (⇒)). Of stellen met een privébericht op Facebookpagina. Stel je vraag zo volledig mogelijk zodat we je een duidelijk antwoord kunnen geven.

Wij proberen altijd binnen maximaal enkele dagen je vraag te beantwoorden.

Voor vragen over je tickets, betalingen of je bestelling, bezoek het Help Center van de Paylogic Customer Service.

Iets verloren?
Tijdens en na HARDFEST verzamelen wij alle gevonden voorwerpen. Alles wat niet op de dag zelf wordt opgehaald, wordt afgegeven bij de gemeente. Alle voorwerpen worden circa 2 werkdagen na het event op de website “Verloren of Gevonden“ gezet. Je kunt daar zelf ook een melding maken als je iets kwijt bent: zie hun FAQ voor meer informatie.

Pers

Voor persaanvragen kun je een verzoek indienen via bovenstaand contactformulier. Wees zo volledig mogelijk. Voorbeeld: naam bedrijf, media type (print, online radio of tv), waar wordt het gepubliceerd, soort persverzoek (foto’s, interview, verslag etc).

Omwonenden

Omwonende van HARDFEST en je hebt een vraag? Stel deze vraag via het bovenstaande contactformulier.

Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media Media